Enjoy

Eftersom att alla använder sig av bloggar som ett slags sätt att synas och kommunicera på så tänker jag ju inte vara sämre jag. Så välkomna. Här följer en privat blogg med insyn i hockeyfru-livet ända in i märg och ben. Är sen 2 år tillbaka utflyttad från sverige till ett av våra större grannländer, flyttade givetvis på grund av min make som livnär sig själv och mig på att spela hockey, man får alltså leva med att ta seden dit man kommer. Ja vem är då jag? Kvinna, okänd ålder från mellansverige, utbildad säljare och väldigt glad. Jobbet fick jag lägga åt sidan när grannlandet ropade på oss och sen dess spenderar jag dagarna med att göra nytta hemma, ta hand om mig själv (dvs. nagelfix, behandlingar & dyr shopping) eller umgås med mina vänner som lever som jag.

Välkomna till mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0