Godmorgon

Har blivit lite dålig uppdatering från min sida. Har inte känt suget efter att sitta vid datorn då jag har sprungit på toaletten hela mornarna. Imorse var det riktigt tufft, kanske har åkt på magsjukan ändå? Tur är i alla fall att jag har en underbar man som tar hand om mig innan han beger sig ut på sina bestyr. Nu ska jag försöka äta lite frukost som våran kock dukat fram, han brukar alltid ha färsk frukt med på frukostbordet och jag tror att det är det som lockar mest för tillfället.

Ha en bra dag så hörs vi när jag piggnat till.


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; now i´m back :D

läget?

2009-05-22 @ 13:03:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0