Godnatt och håll tummarna

Min man kom hem tidigare än vad jag hade väntat mig förut och hade med sig min favoritchoklad för att muntra upp mig efter spyincidenten i morse, han är bäst! Men eftersom morgonen blev tidig på grund av kräkandet tänkte jag gå och lägga mig nu, imorgon är min man helt ledig och har lovat mig utflykt, innan dess ska jag även visa lite av det jag shoppade idag, ja min walk-in behövde lite påfyllning efter min inventering där i förmiddags.

Godnatt och håll nu tummarna så jag slipper illamåendet imorgonbitti.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Håller tummen!!



Ja det kan vara gott att ha både ock lixom... Få maten serverad ibland men även att få fixa å trixa i köket själv... :)



Jag får lov att göra det tror jag hihi... Är jue en djävel på att shoppa... ;) Har precis tryckt på shoppingknapen nu... :P



Natti natti å sov så gott!

2009-05-20 @ 23:11:21
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Christine

sv; tack, ja dom är jätte fina och man kan ju köpa till hur många ringar som helst att sätta på kedjan :D

2009-05-21 @ 12:35:05
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0