Latte & shopping

Samtidigt som det känns så nytt och ovant att blogga så finner jag samtidigt en lättnad i att kunna få skriva av mig lite. Som jag nämnde tidigare har jag lämnat mitt liv för att min man ska få syssla med det han älskar mest och med det kommer både för och nackdelar för mig. Att få dela med sig av detta ska bli väldigt spännande.

Klockan är sent här nu och jag borde dra mig mot sängen för imorgon har jag en tidig tid hos min frisör och manikyrist. Efter det följer fika med några av de andra fruarna i laget, latte och shopping, en stor del av min vardag ;)

Godnatt, så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande =) Shopping och latte är aldrig fel =)

2009-05-19 @ 12:41:26
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0