Magsjuk?

Dagen började för även idag lite sämre, idag berodde det dock på ett galet illamående som till slut resulterade i häng över toalettstolen. Efter en uppkastning var jag fortfarande lite rund om fötterna med provade att få i mig dagens frukost som stod serverad på bordet i matsalen och efter det är jag fit for fight, hoppas det håller sig borta nu. Min man hade redan gett sig av för dagens träningspass på gymmet så jag hade hela våningen för mig själv, brukar vara skönt, men idag var det bara stökigt, blev ypperligt glad när vår städerska kom för en kvart sen. Medans hon städar köket ska jag se igenom min walk-in-closet, vill inte att hon går och fingrar på mina dyra plagg så den städar jag gärna själv. Ska nog inventera den lite idag så jag kan handla nya sommarkläder sen.

Det dröjer nog innan min man är tillbaka hemma då han och några i laget fick mersmak på gårdagens golfrunda, så idag ska dom spela på en exlusiv bana som ligger en bit utanför staden. Men jag deppar inte, jag har fått hans kreditkort som plåster på såren och det ska jag nog kunna använda en sväng senare. Han skämmer bort mig så.

Kommentarer
Postat av: elin.e

sv: tack och bock!

skor, det är viktig del av livet...

2009-05-20 @ 15:14:45
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-20 @ 15:22:18
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härligt att ha någon som fixar maten åt en... Fast jag gillar att experimentera i köket... :)



Hihi kan inte jag oxå få låna kreditkortet?! ;)

2009-05-20 @ 17:50:42
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0