NY-shopping

Nu har huvudet äntligen börjat landa här i "grannlandet" efter vår underbara tripp till New York. Packade upp väskorna igår och jag fick hänga in allt nytt i min städade garderob, tänkte visa er mitt bästa köp som jag gjorde där:


ca. 7 000 svenska kronor, köpte den när min man var på möte och jag fick tröstshoppa lite. Är den inte helt underbar? Om ett par veckor ska en i hockeylaget gifta sig med en av mina närmaste vänninor här och då är denna klänningen given.

ps. jag har börjat ana misstankar om varför jag mår illa och är det så så är lyckan total.

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Vacker :)

2009-05-29 @ 11:14:38
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-26 @ 09:12:45
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0