Vilken överraskning!

Gissa om jag blev överraskad i fredags eftermiddag när min älskade man bad mig packa en väska för några dagar. (Vart en ganska stor väska ;) jag vill ha mycket att välja mellan.) Jag var så nyfiken men han sa inte ett ljud om vart vi skulle, vi tog taxi till flygplatsen där jag tillslut fick ett svar att vi skulle till NEW YORK. Vilken lycka, inte bara det att få åka till New york utan också att få spendera en hel del dagar ensam med min man, det är vad jag kallar kvalitetstid.

Vistelsen i New york bestod mesta dels av shopping, min man hade några ärenden han skulle ordna med under vår vistelse där, men det gjorde mig ingenting alls då kan lämnade kortet hos mig ;) Oj, så mycket vackra skor, klänningar och väskor jag har med mig hem. Självklart damp det ner en hel del skjortor, slipsar och annat smått och gott till mannen också i påsarna.

Vi har ätit så gott, varit på spa och blivit riktigt bortskämda.
Det enda negativa är att illamåendet håller sig kvar, det är bättre än vad det varit tidigare, men jag känner mig fortfarande snurrig på mornarna och får ibland till och med springa in på toaletten. Borde snart kolla upp detta. Vad kan det bero på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0